donderdag 9 februari 2012

Laatste loodjes...

Tijdens de laatste loodjes van de zwangerschap en van de verbouwing in ons huis genoten we van het IJS. Cecilia schaats voor het eerst, David's schaatsen lagen in Shurgard (hoe fijn als je ze ziet liggen maar er net niet bij kan) en ik schaats maar niet.
In huis zijn we bezig met de leuke dingen van een verbouwing. Boven is het tapijt gelegd op de overloop. Nu is alles één geheel op zolder. Mooi licht grijs.
De houtenvloer op de overloop van de eerste verdieping heeft vanaf de verhuizing onder stuukloper gelegen. Gisteren heb ik samen met Cecilia de vloer er onder vandaan getoverd. Eindelijk zie je dat de vloer een geheel is en van kamer naar kamer is gelegd.
Vanmorgen is er gestart met de vloer op de begane grond. Heel gaaf! Op naar een echte woonkamer.

En zondag....zijn we 38 weken in verwachting!

2 opmerkingen:

  1. wat heerlijk dat het einde in zicht is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En komen er snel foto's van je mooie huis? Ik fiets daar vaak (naar AH), volgens mij weet ik welk pand het is, mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen