zondag 29 januari 2012

Babyshower

Met kerst kreeg ik van Zussen en Mama een uitnodiging voor 'mijn' babyshower. Wat we zouden gaan doen, was een verrassing. De verrassing is goed gelukt, in de tram in Amsterdam kreeg ik een hint. Toen had ik pas door wat we zouden gaan doen; relaxen met Dr. Fish!! Daarna door naar het Diamond Museum, verse munt thee drinken bij Keijzer naast het Concertgebouw, een wandeling langs huizen waar opa's en oma's hebben gewoond richting restaurant De Ysbreker. Het was een superdag. Ontspannen, lachen, genieten en goede gesprekken. Misschien moeten we vaker een reden verzinnen voor een feestje?
Bedankt Mam & Zussen!


Wat veel Dr. Fish-jes
Mama, Anna, Me&Puk, Esther, Suzanne

In de Ysbreker

2 opmerkingen:

  1. Het was idd leuk!! Blij dat je genoten hebt. Dat was immers de bedoeling.

    X Su

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig zeg!! Leuk nog even zo voor de bevalling!
    Sterkte nog hè...de laatste lootjes. Denk aan je! Kus Marlies

    BeantwoordenVerwijderen